poniedziałek, 16 września 2013

Street style in my edition via RESERVED and lace up heels


 
Cześć ! Obecnie siedzę na kanapie w moim pokoju otoczona masą poduszek i przeglądam zdjęcia, które kumulują się w folderach zajmując coraz więcej miejsca na dysku ... W taki sposób doszukałam się jednej ze stylizacji, którą miałam na sobie jakiś czas temu, kiedy promienie słoneczne i wysoka temperatura jeszcze dominowały w prognozach pogody. Ci z Was, którzy śledzą mojego instagrama wiedzą, że poprzedni tydzień spędziłam w Anglii oraz Szkocji na wycieczce objazdowej- stąd moja nieobecność na blogu. Posty z tej chyba najlepszej dotychczasowej podróży w moim życiu ( gdyż zobaczenie i zwiedzenie Londynu było moim wielkim marzeniem ) już niedługo na blogu, a tymczasem wspomniana stylizacja, którą stanowią jeansy boyfriendy, czarne sznurowane "lace up heels" oraz neonowa koszula.







 ( wearing: boyfriend, shirt, bags - reserved, heels- mosquito.pl, jewellery- reserved, lilou, glitter, dziubeka )
 


  

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz, cenię sobie Waszą opinię + zapraszam do obserwowania/ Thank for each comment. Your opinion is very important for me + join to my site if you want.