czwartek, 5 kwietnia 2012

Lilou/ breakfast

Dziękuję Wam za te wszystkie pozytywne komentarze dotyczące mojego bloga, dają mi one jeszcze większą motywację do działania :)

Dzisiaj mój dzień rozpoczęłam o godzinie 10.00- jakie to piękne uczucie kiedy nie słyszy się budzika przed godziną szóstą i nie trzeba zbierać się do szkoły,
zrobiłam sobie pyszne śniadanie- w końcu trzeba się usamodzielnić i wykonałam kilka fotek bransoletki, o której wspomniałam Wam wczoraj.
Na resztę dnia zostawiłam pisane artykułu do gazety oraz czytanie książki związanej z moją prezentacją ustną na język polski. Have a nice day ! ;)



17 komentarzy:

  1. prześliczna bransoletka ! :) zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kubek ;D A co do kanapki to fajnie się prezentuje oprócz pomidora bo go nie cierpię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. taka bransoletka na śniadanko jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piekna ta bransoletka ;o ! p.s obserwujemy, ja już :> zapraszam częśćiej !

    OdpowiedzUsuń
  5. nienawidzę budzików:P ładna bransoletka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna bransoletka! + powodzenia z prezentacją, sama męczyłam się z nią rok temu więc wiem co to za ból... ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm pysznie wygląda ta kanapeczka ;)

    Podoba mi się blog. Z pewnością będę wpadać tu częściej! :)


    http://liquor-and-love-lost.blogspot.com
    Interesujesz się modą? Wpadniesz i zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. marzy mi się taka bransoletka :)

    kanapeczka musiała być pyszna ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie kanapeczki;) i bransoletka jest sliczna! Zapraszamd do mnie;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z okazji Wielkanocy chciałam ci życzyć wszystkiego najlepszego , jajka smacznego , mokrego dyngusa oraz miłych i radosnych chwil spędzonych z rodziną ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna bransoletka. Smakowity post.
    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam.
    Jessica
    http://jessicabanach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, cenię sobie Waszą opinię + zapraszam do obserwowania/ Thank for each comment. Your opinion is very important for me + join to my site if you want.